ساری،

جشن صعود بابلسری ها در کنار کارون

تیم فوتبال شهدای بابلسر با شایستگی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم شهدای بابلسر با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

شاگردان سیدصابر میرقربانی پس از کسب برد یک بر صفر در بازی رفت، در برگشت هم در ورزشگاه اختصاصی ملی حفاری اهواز با گلزنی در دقیقه ۴۹ توسط هافبک میانی خود مهدی فولادی در نیمه اول از حریف پیشی گرفت. دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند ولی از نظر تعداد موقعیت های گلزنی تیم شهدای بابلسر با سیستم تهاجمی ۳-۳-۴ و کسب سه موقعیت گلزنی برتر بود.

در نیمه دوم با توجه به کسب نتیجه لازم برای تیم بابلسر، سید صابر میرقربانی تیمش را با آرایش دفاعی ۱-۵-۴ وارد زمین کرد‌. از سوی دیگر اهوازی ها که صعود به لیگ دو از دست رفته می دیدند، به بازی تهاجمی رو آوردند و با توجه به تاثیر هوای گرم و شرجی بر روی بازیکنان شهدای بابلسر، گل تساوی را در حضور ۸۰۰ تماشاگر به ثمر رساندند.

تیم ملی حفاری اهواز که حالا برای صعود به دو گل نیاز داشت برای رسیدن گل دست به هر کاری زد ولی حریف دفاع منطقی شهدای بابلسر نشد تا اینکه داور در دقیقه ۹۷ به نادرستی برای ملی حفاری اعلام پنالتی کرد و بازی با پیروزی به نفع اهوازی ها خاتمه یافت

با این نتیجه تیم شهدای بابلسر و ملی حفاری اهواز در مجموع دو بازی

۲ بر ۲ مساوی شدند ولی تیم شهدا به لطف گل زده در خانه حریف جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را به دست آورد.

این تیم تنها نماینده مازندرانی سطح بزرگسالان فوتبال کشور است که با حمایت همه جانبه علیرضا رحیمیان رییس هیات فوتبال بابلسر در فصل ۹۶-۹۵ موفق به صعود به یک رده بالاتر شد.

محمد سیاحی، سید احد شفیعی، سیدجواد شفیعی، جواد خدادادی، جواد ابراهیمی، هادی ریاحی، فرهاد شفایی، مهدی فولادی، شهرام فلاح، مرتضی آکتیچی و محمد ابوالحسنی، بازیکنان ثابت تیم بابلسر در این بازی بودند.

سید صابر میرقربانی سرمربی، حسن عسگری، حبیب شاکری و بهزاد محمدحسین پور مربیان و علی اصغر آقاسی پور مربی دروازه بان ها، کادرفنی تیم شهدای بابلسر را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار