قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از خدمات رئیس پلیس راه ناجا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اهدای لوح تقدیری از سردار سرتیپ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور قدردانی کرد.

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از خدمات رئیس پلیس راه ناجابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛در پیام حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" آمده است:عاشورا تا اربعین نقطه اوج عشق به حسین(ع) است و در این چهل روز حسین(ع) تنها سخن محافل و مجالس است تا در طول عمر انسان بهانه بیداری و ظلم ستیزی باشد.

عاشورا زمانه خون و ایثار و اربعین بهانه تبلیغ و پیمان است. عاشورا روزی است که حسین با تاریخ سخن گفت و اربعین روزی است که تاریخ پای درس حسین(ع) می نشیند.

عاشورا روز کشت خون خدا در کویر جامعه ظلم زده و اربعین، آغاز برداشت اولین ثمره آن است که این فرصتی برای اعلام همبستگی با عاشوراست.

خوشا بر آنان که توانستند بدون چشم داشت و فارغ از تبلیغات دنیوی با تمام وجود توان خود را برای صرف خدمت به مشتاقان و زائرین سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) نمودند که حق موهبتی بالا و والا است.

بنده هم لازم می‌دانم از لطف و محبت جنابعالی سپاسگزاری نموده و به پاس زحمات و تلاش‌های خالصانه جنابعالی و همکاران گرامی در امر خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند سبحان استمرار این امر مبارک را برایتان آرزومندم.

امید است همواره تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و موید باشید .

"الله نور کریمی تبار"
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

انتهای پیام/ د

قدردانی از رئیس پلیس راه کشور 

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.