از چند تیم پیشنهاد دارم

ناصری:خوشحالم که میثاقیان در سیاه جامگان ماند

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:خوشحالم از اینکه میثاقیان قراردادش را با تیم ما به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و مطمئنم می توانیم با حضور او نتایج بهتری را در لیگ هفدهم کسب کنیم.

ناصری:خوشحالم که میثاقیان در سیاه جامگان ماند/از چند تیم پیشنهاد دریافت کرده ام
محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛درمورد وضعیت فعلی اش اظهار داشت:پس از این که یک سال سخت را با تیم سیاه جامگان در لیگ برتری سپری کردم اکنون مانند بیشتر بازیکنان تیممان در حال استراحت کردن هستم.
 
وی افزود:در صورتی که در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر جدایی اکبر میثاقیان از تیم سیاه جامگان به گوش می رسید اما خوشبختانه او قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ما تمدید کرد و مطمئن هستم در لیگ هفدهم می توانیم با استفاده از تجربه بالای او نتایج بهتری را کسب کنیم.
 
ناصری درباره پیشنهاداتش از سایر تیم های لیگ برتری گفت:پس از پایان لیگ شانزدهم یا پیشنهاد چند تیم لیگ برتری مواجه شدم و در حال حاضر مدیر برنامه هایم در حال بررسی این پیشنهادات می باشد تا بهترین تصمیم را برایم اتخاذ کند.البته خودم تمایل فراوانی به حضور در تیم سیاه جامگان دارم و منتظر هستم تا در هفته آتی به محل باشگاه بروم و با مسئولان تیم مذاکره کنم.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:این طور که خبر می رسد مسئولان استان خراسان قصد دارند در فصل آینده از سیاه جامگان حمایت کنند و اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا می توانیم با پشتوانه مالی آن ها عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم و اگر چنان چه وعده های مسئولان عملی نشود باز هم مانند 2 فصل گذشته با شرایط سختی روبرو خواهیم شد.
 
وی در مورد اینکه چرا ورزشگاه امام رضا(ع)در اختیار تیم های مشهدی قرار داده نمی شود تا بازی های خود را در لیگ هفدهم در این ورزشگاه برگزار کنند،بیان کرد:این را باید از مسئولان استان پرسید که چرا این ورزشگاه را در اختیار تیم های سیاه جامگان و پدیده قرار نمی دهند تا تیم های مشهدی بازی های شان را به جای ثامن در این استادیوم تازه تاسیس برگزار کنند.در حال حاضر تیم سیاه جامگان پر طرفدار ترین تیم مشهد است و اگر این ورزشگاه در اختیار ما قرارداده شود،شک نداشته باشید می توانیم با حضور هواداران مان در این ورزشگاه برای سایر تیم ها دردسر ساز شویم.
 
ناصری در پایان درباره علت عدم تائید نام ابومسلم از سوی مسئولان کمیسیون ماده 5 استان خراسان، اذعان کرد:من در جریان این موضوع نیستم اما امیدوارم مسئولان استان خراسان شرایطی را فراهم کنند تا بتوانیم با همان نام ابومسلم در مسابقات شرکت کنیم.زیرا ابومسلم اسمى ماندگار در بین مردم مشهد مي باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار