ساری،

اجرای 79 طرح اشتغال برای مددجویان

79 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی پارسال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام پارساراد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی با بیان اینکه کمیته امداد جهت توانمند سازی خانواده های تحت حمایت برنامه های مختلفی ارائه می دهد، گفت: 79 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش این شهرستان در بخش های خدمات،کشاورزی و دامداری پارسال اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌ های شغلی مناسب برای خانواده‌ های تحت حمایت افزود: برای اجرای این طرح ها مبلغ 9 میلیاردو 350 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح‌ های اشتغال، زمینه‌ای فراهم شود تا آنان بتوانند به مرحله خودکفایی رسیده و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

پارساراد با اشاره به سر فصل های اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد افزود: با توجه به فرصت های بالقوه‌ی موجود در منطقه درصد بالایی از خدمات اشتغال پرداختی به مددجویان در قالب طرح های دامداری است.

وی با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان گفت: برای 287 نفر ازمددجویان این شهرستان دوره های مختلف فنی و حرفه ای پارسال برگزار شد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار