در دیدار رئیس جمهور مطرح شد؛

تاکید آیت‌الله شبیری زنجانی بر تقویت خدمت رسانی به ملت

یکی از مراجع تقلید گفت: اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و حالا توجه کنید مردمی که شما به آن‌ها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت (ع) هستند.

تاکید آیت‌الله شبیری زنجانی بر تقویت خدمت رسانی به ملت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سیدموسی شبیری زنجانی در دیدار رئیس جمهور اظهار کرد: افرادی در داخل و خارج کشور و به شکل‌های مختلف تلاش دارند به اعتقادات افراد ضربه بزنند و باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی‌های آن‌ها گرفته شود.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های دولت یازدهم و ضمن دعا برای موفقیت دولت دوازدهم در کمک بیش از پیش به مردم افزود: با توجه به اینکه نظرات مختلفی در ایران وجود دارد، اداره کشور مشکل است و این وظیفه سنگینی بر عهده شماست، اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و حالا توجه کنید مردمی که شما به آن‌ها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت (ع) هستند و این استثناء موجب مضاعف شدن این اجر و پاداش می‌شود.
 
آیت‌الله شبیری زنجانی همچنین با تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبریک به دکتر روحانی، دعا کردن برای خدمتگزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: زیارت شما و شنیدن تلاش‌های دولت شما توفیق شد و خدا را شکر که توفیق زیارت و شنیدن تلاش‌های دولت شما حاصل شد. در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره‌ها با توکل و توسل باز می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز در این دیدار با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه‌های گسترده دولت دوازدهم در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی، از آیت‌الله شبیری زنجانی خواست به دولت با هدایت‌ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.
 
رئیس جمهور حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی برای نه تن‌ها کشورهای منطقه بلکه برای جهان برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات و امنیت نظام است.
 
روحانی با تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر تداوم و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح‌ها در دولت دوازدهم، از حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.
 
رئیس جمهور همچنین با ارائه گزارشی از افزایش مستمری طبقات محروم جامعه در دولت یازدهم و برنامه‌های دولت دوازدهم برای افزایش این مستمری، تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال به‌کار گرفته است و در همین راستا می‌توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد و برنامه‌های گسترده برای بالابردن سقف این کمک‌ها در دولت دوازدهم اشاره کرد.
 
روحانی همچنین با اشاره به همکاری خوب و مستمر میان دولت با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اظهار کرد: با تقویت کمک‌های انجام شده و متمرکز کردن تلاش‌ها بر مستقل شدن افراد زیرپوشش این دو نهاد، از شمار افراد زیرپوشش برای دریافت مستمری کاسته شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار