کرمان؛

تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان بافت

تعاونی توسعه و عمران شهرستان بافت با مشارکت 465نفری مردمی تشکیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بافت ،در جلسه امروز ستاد توسعه اقتصاد مقاومتی شهرستان بافت بابیان این مطلب گفت :تشکیل این تعاونی یکی از مصوباتی بود که به دلیل اهمیت موضوع،پیگیری و به مرحله اجرا در آمد .
منصور شهابی نژآد افزود: این طرح که متولی آن اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی است با جذب 45درصدی مشارکت مردمی راه انداز ی شد و اکنون 465نفر عضو ثابت دارد که برای اجرا،پیگیری و راه اندازی پروژه های عمرانی شهرستان به صورت نیمه تمام مشارکت خواهد کرد.
همچنین در این جلسه روند اجرایی طرح ها و مصوبات تعیین شده بررسی و تاکید شد ،پروژه های اجرایی شده و درصد پیشرفت آنها تعیین تکلیف و برای انجام مراحل بعدی پیگیری شود.
پیگیری آبیاری تحت فشار در قالب 900هکتار،حذف کشت های با مصرف بالای آب ،تدوین سند توسعه غذایی با کاشت 276تن کلزا،اجرای 100درصدی طرح مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان و آموزش های ترویجی بهره برداران کشاورزی تا 100درصد از جمله مهمترین موارد اجرایی و تصویب شده در این جلسه بودکه پیگیری و مطرح شد.
اجرای تفاهم نامه مجتمع گردشگری خبر ،پیگیری ثبت گلیم شهرستان بافت به عنوان اثری تاریخی و فرهنگی و پیگیری و اجرای طرح های ناتمام در حوزه های مختلف و واگذاری به متقاضیان بخش خصوصی از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود .
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار