کرمان؛

توزیع 10 تن خرما بین مددجویان قلعه گنجی

۱۰ تن خرما به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب زکات در شهرستان قلعه گنج جمع آوری و بین مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی این شهرستان توزیع می شود.

توزیع 10 تن خرما بین مددجویان قلعه گنجیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیجان خودستان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه پرداخت زکات نقش مهمی در رفع فقر ومحرومیت دارد، گفت: ۱۰ تن خرما به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب زکات در شهرستان قلعه گنج جمع آوری و بین مددجویان نیازمند روستایی این شهرستان توزیع می شود.
 
وی با بیان اینکه این ۱۰ تن خرما توسط کشاورزان زکات دهنده قلعه گنجی به ستاد زکات شهرستان اهداء شده است، افزود: ارزش این ۱۰ تن خرما بیش از ۶۰ میلیون تومان است که در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند روستایی شهرستان قلعه گنج توزیع می شود.
 
خودستان در ادامه با اشاره به اینکه طی پارسال 2 میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال زکات واجب و مستحبی در شهرستان قلعه گنج جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد از این میزان زکات جمع آوری شده در جهت رفع مشکلات محرومان و نیازمندان هزینه شده و زکات جمع آوری شده در شهرستان قلعه گنج در سال ۹۵ نسبت به سال قبل از آن بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
 
وی تعداد روستاهای مشمول پرداخت زکات در شهرستان قلعه گنج را بیش از ۶۸ روستا عنوان کرد و گفت: ۶۸ عامل زکات نیز در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ زکات در جامعه با کمیته امداد قلعه گنج همکاری می کنند.
 
خودستان با بیان اینکه زکات روستاها توسط شورای زکات جمع آوری و در همان روستا صرف امور نیازمندان و محرومان می شود، گفت: در تلاش هستیم از محل جمع آوری زکات رفع مشکلات مددجویان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم و با ارائه خدمات مختلف آنان را به مرز خوداتکایی برسانیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار