اصفهان؛

با کسانی که در ملاءعام روزه خواری می کنند برخورد می شود

دادستان نایین گفت: چنانچه مصادیقی حرمت شکنی به صورت روزه خواری در ملاء عام، یا تظاهر به هرگونه فعل حرام و یا جریحه دار کردن عفت عمومی در جامعه نمود داشته باشد مطابق مقررات با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد شد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن ارج نهادن به حماسه حضور پرشور هم میهنان عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، پیروزی ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم شهرستان نایین تبریک گفت.
 
وی افزود :امیدواریم با حضور چشمگیر ملت ایران دشمنان میهن اسلامی همچون گذشته از شکست و درماندگی ایران، مأیوس و ناامید باشند.
صالحی در ادامه بیان داشت : با فروکش کردن شور و حرارت انتخابات، به آرامش ماه خدا و ضیافت الله نزدیک می ‏شویم.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان تصریح کرد : ماه رمضان را با همه ژرفنای معنوی برای تطهیر جانها و ایمانها برای بندگان صالح خدا است .
دادستان نایین ماه رمضان  را فرصتی برای رشد ، تقویت ایمان ، تقوا عنوان کرد.
 
وی با اشاره به برخورد قاطعانه با کسانی که حرمت این ماه را شکسته و با فرامین الهی عناد می ورزند تاکید کرد :چنانچه مصادیقی حرمت شکنی به صورت روزه خواری در ملاء عام، یا تظاهر به هرگونه فعل حرام و یا جریحه دار کردن عفت عمومی در جامعه نمود داشته باشد مطابق مقررات با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد شد.
 
صالحی همچنین افزود: لازم است افرادی که با روزه خواری در ملاء عام قصد پرده دری در این ماه را دارند بدانندماده۶۳۸ قانون مجازات اسلامی و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صراحت برخورد با جرایمی از این دست را متذکر گردیده و بر این اساس حفظ حدود الهی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نایین قرار خواهد داشت و با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان وفق مقررات برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
 
وی در پایان یادآوری کرد : امید است مردم متدین و قانون مدار شهرستان با استفاده از فرصت های معنوی این ماه مبارک، بیش از پیش در راه دستیابی به تعالی فردی و اجتماعی موفق و پایدار باشند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار