کرمان؛

آنتن دهی موبایل اینجا روی دیوارها!

اهالی روستاهای سلطان آباد ،مهدی آباد ونعمت آباد ریگان برای آنتن دهی تلفن همراه به بالای دیوارها وپشت بام ها می روند.

آنتن دهی موبایل اینجا روی دیوارها!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان می باشد که در بسیاری از زیر ساخت ها محروم است که یکی از این زیرساختها مشکل عدم انتن دهی تلفن همراه در بعضی از روستاهای شهرستان ومرکز ریگان می باشد .
 
روستاهای سلطان آباد نعمت آباد مهدی آباد وقسمتی از جزان خواص که تا مرکز شهرستان 7کیلومتر فاصله دارند با مشکل عدم انتن دهی تلفن همراه مواجه هستند .
 
اهالی این روستاها می گویند: چندین مرتبه جهت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه به اداره مخابرات شهرستان ریگان مراجعه نمودیم که تا کنون مشکل روستاهای ما برطرف نشده است .
 
رئیس اداره مخابرات شهرستان ریگان گفت: به زودی مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای ذکر شده در بخش مرکزی شهرستان ریگان مرتفع خواهد شد .
 
حسین مرادی افزود: به زودی اینترنت پرسرعت روی آنت بی تی اس این روستاها نصب خواهد شد واهالی این روستاها از اینترنت تلفن همراه برخوردار خواهند شد .
 
وی ابراز داشت: با توجه به اینکه دکل تلفن همراه در شهر ریگان به دلیل وزش طوفان وحفاری ها  دچار خسارت شده است مشکلی در اختلال تلفن همراه شهرک امام علی شهر ریگان به وجود آمده است که به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد .
 
شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای محروم شرق استان کرمان می باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار