آخرین اخبار و شایعات از نقل و انتقالات بازیکنان اروپایی

از پیشنهاد 130 میلیون یورویی سیتی برای امباپه تا معاوضه نیمار با وراتی

با پایان بازی های فوتبال در لیگ های کشورهای مختلف اروپا،اخبار و شایعات فراوانی درباره نقل و انتقالات بازیکنان به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش تصمیم داریم به آخرین اخبار و شایعات منتشر شده درباره  نقل و انتقالات بازیکنان لیگ های معتبر اروپایی بپردازیم.

 پیشنهاد 130 میلیون یورویی سیتی برای امباپه

به نوشته تله فوت، منچستر سیتی پیشنهاد 130 میلیون یوریی را که رکورد جهانی محسوب می شود برای خرید کیلیان امباپه ستاره جوان موناکو ارائه کرده است.
این ستاره18 ساله در این فصل برای موناکو پرفروغ بوده و در 29 بازی15 گل  زده است.
سیتی برای جذب این بازیکن جوان تیم ملی  فرانسه با رئال مادرید رقابت می کند.

منچستر یونایتد و پریسیچ

بنا بر نوشته کالچو مرکاتو منچستر یونایتد برای خرید ایوان پریسیچ هافبک کروات اینتر میلان15 میلیون یورو کم دارد.


طبق گزارش ها این هافبک کروات علاقه مند است سری آ را به مقصد اولدترافورد ترک کند، اما دو باشگاه در حال حاضر نتوانسته اند بر سر مبلغ انتقال با هم به توافق برسند. اینتر برای این هافبک 28 ساله 55 میلیون یورو می خواهد اما تیم مورینیو 40 میلیون یورو پیشنهاد داده است.
 

استوک سیتی به دنبال رونی

به نوشته دیلی میرر،استوک سیتی در حال آماده سازی پیشنهاد شوکه کننده ای برای وین رونی ،برترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد است.

حامی مالی باشگاه استوک عهده دار پرداخت دستمزد بالای رونی است و  مارک هیوز مهاجم سابق الدترافورد که هدایت استوک را برعهده دارد پشت این انتقال است.
رونی در ماه ژانویه  انتقال به چین  را رد کرد و انتظار می رود تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند.

رقابت منچستریونایتد و چلسی برسر لوکاکو 

به گزارش اکسپرس، روملو لوکاکو مهاجم اورتون موضوع رقابت داغ بین منچستر یونایتد و چلسی است.

این گزارش می گوید چلسی قصد دارد از طریق فروش دیگو کاستا به باشگاهی در سوپر لیگ چین هزینه خرید لوکاکو را تامین کند، اما بازیکن اسپانیایی چلسی به صراحت اعلام کرده اگر مجبور به ترک استمفورد بریج  شود فقط به اتلتیکو مادرید خواهد رفت.
 
منچستریونایتد هم پس از این که متوجه شد آنتوان گریزمان اتلتیکو مادرید را ترک نخواهد کرد  برای جذب لوکاکو علاقمند شده است.

آرسنال در صف مقدم خرید بلوتی

به نوشته سان، آرسنال علاقمند به جذب آندره بلوتی مهاجم تورینو است، اما باید با چلسی و منچستر یونایتد رقابت کند.

این گزارش ادعا می کند توپچی ها بیشترین علاقه  را به این بازیکن 23 دارند، اما هر کدام از دو تیم منچستر یونایتد و چلسی که نتوانند روملو لوکاکو، را جذب کند می تواند رقیب آرسنال شوند.
آث میلان هم به جمع مشتریان دمبله اضافه شد

اکسپرس می نویسد،آث میلان، آرسنال، چلسی و تاتنهام برای خرید موسی دمبله مهاجم سلتیک با هم رقابت می کنند، هر چند تیم سلتیک گلاسکو هیچ عجله ای برای فروش مهاجم فرانسوی خود ندارد.

گفته می شود ارزش این بازیکن 20 ساله حدود 40 میلیون پوند است.

گواردیولا جوانان بارسا را می خواهد 

به گزارش سان ، پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی در حال برنامه ریزی برای خرید پابلو مورنو، نیکو گونزالس و انسو فتی  سه بازیکن جوان بارسلونا است.
با توجه به محرومیت سیتی از خرید بازیکنان جوان داخلی در لیگ برتر، سه  بازیکن آکادمی  آبی و اناری های لاماسیا گزینه های گواردیولا هستند.

نبرد منچستریونایتد و رم  بر سر لیندلوف

براساس گزارش میرر ، تیم های منچستریونایتد و رم  خواستار جذب ویکتور لیندلوف مدافع  بنفیکا هستند.

مدت طولانی است که این مدافع  را با منچستر یونایتد مرتبط می دانند،اما از طرف دیگر رم هم که به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته خواستار خرید این بازیکن است.


اختلاف اورتونی ها بر سر خرید رونی


میرر می نویسد،اختلاف داخلی در اورتون بر سر پیشنهاد به وین رونی ممکن است امید این بازیکن برای بازگشت به باشگاه  دوران نوجوانی خود را بر باد بدهد.
رونی به عنوان یک نوجوان کار خود را در گودیسون پارک آغاز کرد و بعد به منچستر یونایتد رفت وهمچنان یکی از طرفداران اورتون باقی مانده است.

اما همه در باشگاه اورتون بازگشت او را درست نمی دانند، و به این ترتیب این ستاره  را میان پیشنهاداتی از لیگ برتر ، MLS و همچنین چین در برزخ قرار داده است.

زلاتان در اولدترافورد می ماند

زلاتان ایبراهیموویچ به فکر رفتن به لیگ فوتبال امریکا نیست و مصمم است در منچستر یونایتد بماند.

ایبرا در حال حاضر به دلیل پارگی رباط صلیبی در ترکیب تیمش نیست، و قراردادش در ماه ژوئن به پایان می رسد.

با وجود گزارش هایی که او را به MLS ارتباط  می دهند این مهاجم کهنه کار بی وقفه تمرین می کند تا اواخر 2017 با قدرت کامل برگردد و می خواهد قرارداد  خود را یک سال تمدید کند.

معاوضه نیمار با وراتی

به نوشته یاهو اسپورت  بارسلونا قصد دارد  به منظور جذب مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن ، نیمار را به این تیم منتقل کند.

این گزارش ادعا می کند PSG هنوز به پیشنهاد آبی و اناری ها پاسخ نداده، اما مدتی با مدیر برنامه های نیمار درباره انتقال او به پاریس مذاکره کرده است.

دیگر خبرها حاکی از آن است که خوزه مورینیو به شرطی با پیوستن دخیا به رئال مادرید موافقت خواهد کرد که این تیم آلوارو موراتا را به اولدترافورد منتقل کند.
از طرف دیگر اینتر میلان هم خواستار پپه و خامس رودریگز دو بازیکن دیگر رئال مادرید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار