امباپه خیال رئال را راحت کرد

کیلیان امباپه این روز‌ها در حال مذاکره با پی‌اس‌جی برای دریافت غرامت جدایی است و به رئال مادرید اطمینان داده که خیانت سال گذشته را تکرار نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد داستان طولانی کیلیان امباپه و رئال به پایان خود نزدیک می‌شود.

ساعاتی پیش مارکا گزارش داد رقم مورد نظر پی‌اس‌جی برای فروش امباپه ستاره فرانسوی ۲۵۰ میلیون یورو اعلام شده و احتمالا این رقم به ۲۳۰ میلیون یورو برسد. حالا توپ در زمین رئال است و باشگاه مادریدی باید تصمیم بگیرد که این رقم را بپردازد یا تا سال بعد صبر کند و امباپه را رایگان به خدمت بگیرد.

 با توجه به اینکه پی‌اس‌جی اعلام کرده غیرممکن است امباپه بدون تمدید قرارداد فصل بعد در باشگاه ماندنی شود، احتمال اینکه رئال به‌زودی انتقال را نهایی کند، بالاست.

در همین رابطه "Le ۱۰ Sport" نوشت که امباپه به رئال مادرید اطمینان داده که تحت هیچ شرایطی قراردادش را تمدید نخواهد کرد و اتفاق سال گذشته رخ نخواهد داد. او از تمدید قرارداد با پی اس جی در بهار سال گذشته پشیمان است و تردیدی ندارد که آینده‌اش در رئال خواهد بود.

این منبع معتبر فرانسوی همچنین نوشته است که امباپه برای پیوستن به رئال قید ۱۹۲ میلیون یورویی که قرار بود از پی اس جی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ دریافت کند را زده، ولی برای جدایی مبلغی را به عنوان غرامت می‌خواهد و دو طرف برای رسیدن به یک توافق کلی در حال مذاکره هستند. هنوز، اما در این زمینه توافقی حاصل نشده است. 

در واقع به محض اینکه امباپه و پی اس جی روی رقم غرامت توافق کنند، مسیر برای مذاکره با رئال باز خواهد شد. البته رئال و پی اس جی به خاطر مشکلات گذشته مذاکره مستقیم نخواهند داشت و در واقع همه چیز از طریق واسطه‌ها پیش خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار