انتظاری: پرسپولیس باید از ضعف بدنی لخویا استفاده کند

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان لخویا از دقیقه 65 با افت محسوسی مواجه می شوند و پرسپولیس برای برتری مقابل تیم قطری باید از این نقطه ضعف استفاده کند.

سهراب انتظاری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جام ستارگان اظهار داشت: باید از پژمان جمشیدی برای برگزاری این رقابت ها تشکر کرد. جام ستارگان فرصت خوبی است تا هم تیمی ها و رقیبان سابق خود را ببینیم. شکل برگزاری این جام هم سال به سال بهتر می شود.

وی افزود: هرچند سالهاست که از فوتبال خداحافظی کرده ام اما هنوز پیشکسوت به حساب نمی آیم. با این وجود جام ستارگان سبب می شود قدیمی های فوتبال را ببینیم و با آن ها تجدید خاطره کنیم.

انتظاری درباره بازی برگشت پرسپولیس و لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اگر در بازی رفت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم نبودند، شک نکنید این تیم لخویا را شکست می داد و صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می کرد. با این وجود شاگردان برانکو باید در خانه حریف احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نقطه ضعف بزرگ تیم لخویا این است که بدن بازیکنانش از دقیقه 65 با افت محسوسی مواجه می شود و با توجه به جوانی و شادابی پرسپولیس، برانکو می تواند از نقطه ضعف لخویا استفاده کند. اگر پرسپولیس تا آن دقیقه گل نخورد شک نکنید نتیجه  را به سود خود بازمی گرداند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درمورد اینکه چند تیم ایرانی به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند، اظهار داشت: امیدوارم هر سه تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند اما با توجه به برتری استقلال در بازی رفت مقابل العین، این تیم شانس بیشاری نسبت به پرسپولیس و استقلال خوزستان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار