کاریکاتور روزنامه سعودی؛ امیرقطر در لبه پرتگاه!

روزنامه سعودی الشرق الاوسط با انتشار کاریکاتوری به اظهارات امیرقطر واکنشی تندتر نشان داد.

کاریکاتور روزنامه سعودی: امیرقطر در لبه پرتگاه
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گذشت حدود یک هفته از انتشار فایل صوتی سخنان امیرقطر در خصوص نقش مهم ایران و حزب الله لبنان در منطقه هنوز برخی رسانه ها به خصوص سعودی ها به طرق مختلف به این موضوع می پردازند.

تمیم بن حمد آل ثانی در فایل صوتی که در رسانه های منتشر شد و بالافاصله در صدر اخبار نیز قرار گرفت گفته بود که حرب الله لبنان حربی مقاوم و ایران دولتی اسلامی است که نمی توان نقش مهم این دو را در منطقه کتمان کرد.

هرچند با شلوغ کاری های رسانه این این فایل صوتی تکذیب شد و دولت قطر نیز اعلام کرد سایت خبرگزاری این کشور هک شده است اما رسانه ها سعودی واکنش های متعدد و تندی را نسبت به این سخنان نشان دادند و موجی را علیه قطر به راه انداختند.

توجه به عقبه عربستان سعودی و قطر نشان از اختلاف نظر این دو کشور در پرونده های منطقه ای دارد که به نظر کارشناسان این رویکرد و اختلاف نظرها ممکن است آینده روابط و سیاست خارجی آنها را متاثر کند.

اما با گذشت حدود یک هفته از انتشار آن فایل صوتی رسانه های سعودی همچنان به آن می پردازند و گاه جوانب مختلف آن را تیتر یک رسانه شان می کنند.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط در صفحه نخست کاریکاتوری مفهومی را به نمایش گذاشته است و گفته می شود امیر قطر با اتخاذ مواضع همسو با ایران، در لبه پرتگاه قرار گرفته است.

کاریکاتور روزنامه سعودی: امیرقطر در لبه پرتگاه 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.