ساری،

گردشگری با حفظ محیط زیست

معاون استاندار مازندران خواستار استفاده از ظرفیت های جدید گردشگری همگام با کشورهای همسایه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبیان گفت: در مسیر اجرای طرح های گردشگری باید ملاحظات و چهارچوب های محیط زیست مورد نظر باشد.

وی افزود: هم اکنون کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان و آذربایجان از ظرفیت موجود در سواحل دریای خزر برای گردشگری دریایی استفاده می کنند.

معاون استاندار مازندران گفت: قرار داشتن مازندران در نوار ساحلی دریای خزر فرصتی برای استقرار و ایجاد انواع و بخش های مختلف گردشگری دریایی است تا از این طریق علاوه بر اشتغالزایی، درآمدزایی نیز برای استان فراهم شود.

نبیان با اشاره به نشست امروز مسئولان اداره کل میراث فرهنگی مازندران در تهران پیرامون آغاز اجرای طرح های گردشگری دریایی در این استان ، گفت: با اجرایی شدن این طرح ها، هموطنانمان در سفر به مازندران بسته جدیدی از خدمات گردشگری را شاهد خواهند بود و از صرف دیدن و شنا در دریای خزر خارج می شوند.

وی تاکید کرد: هرچند اجرای طرح های گردشگری منافع اقتصادی و اشتغالی را برای مازندران به همراه دارد اما این بدان معنا نیست که در این مسیر حفظ محیط زیست را فراموش کنیم.

معاون استاندار مازندران گفت: به هیچ وجه حاضر نیستیم برای اجرای طرح گردشگری به محیط زیست که تشکیل آن ثمره سالیان دراز است، لطمه ای وارد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.