انهدام باند سارقان باطری خودرو در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از انهدام باند سارقان باطری خودرو و کشف 20 فقره سرقت در این رابطه در خبر داد .

انهدام باند سارقان باطری خودرو در زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا زینلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهر زاهدان بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 18 این فرماندهی قرا گرفت. 

وی افزود: ماموران حین گشت زنی های هدفمند در نقاطر جرم خیز در سطح شهر یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری دلالت دادند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی این سارق به بزه انتسابی با همدستی 9 نفر دیگر اعتراف که با هوشیاری ماموران در یک عملیات منسجم همه این سارقان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 18 عدد باطری خودرو کشف شد. 

سرهنگ  زینلی تصریح کرد: سارقان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به 20 فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به اینکه شهروندان باید خودروی خود را به تجهیزات اینمی مجهز کنند تا قطعات آن مورد دستبر سارقان قرار نگیرد افزود: سامانه فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت اخبار مشکوک از سارقان و مخلان نظم و امنیت از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.