ساری،

کمک میلیاردی حامیان نیکوکار قائم شهری به ایتام

حامیان نیکوکار سال گذشته یک میلیارد و 50 میلیون تومان نقدی و غیر نقدی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمیته امداد شهرستان قائمشهر کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالحسن رنجبر مدیر کمیته امداد شهرستان قایم شهر گفتحمايت از ايتام و تلاش برای رفع مشکلات آنان با پیروی از سیره ائمّه معصومین (ع) از فعالیت های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و 450حامی ، حمایت مادی و معنوی 282 نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین را برعهده دارند افزود: سال گذشته حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

رنجبر گفت: حامیان و خیّران نیکوکار در این شهرستان همواره اقدامات وحمایت های اثربخش خودرا برای رفع مشکلات ایتام و مشمولان طرح محسنین دربخش هایی مانند ازدواج، بیماری، تحصیل،ساخت وتعمیرات مسکن ارائه می دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان قائم شهر با بیان برنامه های کمیته امداد این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت: دو هزار سبد کالا میان نیازمندان تحت حمایت این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می شود .

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 سبد کالا در میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد افزود: این سبد های کالا شامل برنج ، روغن،گوشت ، مرغ ، سویا ، ماکارونی ، قند و شکر بود که ارزش ریالی هر سبد غذایی یک میلیون ریال است.

رنجبر گفت: هر تعداد سبد کالا که توسط خیران و مردم اهداء شود کمیته امداد هم مقداری به سبد کالا اضافه و با الویت بندی در میان نیازمندان توزیع می کند.

مدیر کمیته امداد قائم شهر با بیان اینکه ۵ هزار کیسه همیان مولا میان اصناف، خیران، مراکز نیکوکاری مازندران برای تامین سبد غذای نیارمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد گفت: هدف از اجرای این طرح استفاده از ظرفیت های مردمی برای تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود : ۷ هزارنفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قایم شهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.