کرمان؛

اعزام 215 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان کرمان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان از اعزام ۲۱۵مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف این شهرستان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 215 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام حسین امیری، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۲۱۵ نفر مبلغ و مبلغه تبلیغ خود را در این ماه در شهرستان کرمان آغاز کردند.
 
وی افزود: مبلغان اعزامی علاوه بر اقامه نماز جماعت، در راستای توسعه فرهنگ و ارزشهای دینی با اجرای برنامه هایی از قبیل بیان احکام و معارف اسلامی درماه رمضان، جلسات سخنرانی، دعا، برگزاری کلاسهای قرآن و احکام، تفسیر قرآن، بیان مباحث امر به معروف و نهی از منکر، مهدویت و پاسخگویی به شبهات اعتقادی جوانان و نوجوانان اهتمام دارند.

وی تصریح کرد: این اعزام‌ ها باهمکاری روحانیون مستقر، هیئت امناء مساجد، هیئت‌ های مذهبی و خانه‌های قرآن روستایی انجام شد.
 
شهرستان کرمان شامل شش بخش گلباف، راین، شهداد، چترود، باغین و ماهان است که در این ایام پذیرای روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات و مبلغان بومی هستند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار