۷۶ کیلوگرم پیش ساز شیشه در آذربایجان غربی کشف شد

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ کیلوگرم پیش ساز شیشه در آذربایجان غربی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اسدالله مالکی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در ارومیه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در بازرسی از محل، 76 کیلو گرم پیش ساز شیشه کشف شد که در این راستا یک دستگاه سمند توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر درج مطالب توهین آمیز وعکس های خصوصی وی در فضای مجازی در شبکه های اجتماعی و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که با بررسی های فنی، فردی در این زمینه شناسایی و دستگیر شد که متهم در تحقیقات مقدماتی انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی عنوان کرد.

این مسؤول افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی در خوی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک  و در بازرسی از آن، جمعا 12 کیلو و 500 گرم پودر حشیش که به طرز ماهرانه داخل صندلی های خودرو جاسازی شده بود کشف شد که در این راستا دو نفر متهم دستگیر شد.

مالکی خاطرنشان کرد: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودرو های عبوری در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه وانت نیسان را توقیف و در بازرسی از آن 3 هزار و 300 قلم انواع لوازم آرایشی، 9 ثوب البسه و یک دستگاه رایانه قاچاق کشف شد که ارزش کالاهای مکشوفه 370 میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

وی اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق شهرستان میاندوآب حین گشت زنی در محور میاندوآب به تبریز یک دستگاه سواری سمند را توقیف کردند و در بازرسی از آن 6 هزار جفت دستکش قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال کشف شد در این راستا دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ماموران پلیس راه ارومیه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو پراید را به علت تخلفات رانندگی توقیف کردند که در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد دارای 14 میلیون و 700 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

مالکی افزود: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید محمد نژاد حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب به تبریز یک دستگاه سمند را توقیف کردند که در بازرسی از آن 410 ثوب البسه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.