عبدالحسن برزیده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تولید این حجم از فیلم‌های کمدی عادی نیست

برزیده معتقد است تولید فیلم‌های کمدی نیاز جامعه است به این شرط که...

عبدالحسن برزیده کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص روند رو به رشد تولیدات کمدی فیلم‌های سینمایی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: زمانی هست که فیلم‌های کمدی نیاز مردم و جامعه است و حتی در ماه مبارک رمضان که فضایی روحانی دارد دیدن آنها دلچسب خواهد بود و به شخصه به این نمونه آثار علاقه دارم اما این روند رو به رشد تولیدات کمدی عادی نیست و به نحوی گویا سوء‌استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر دقت کنید کیفیت برخی از همین آثار کمدی نازل است که باید گفت درست نیست به صرف سرگرم کردن مردم دست به تولید هر نمونه فیلم با هر کیفیتی زد.

وی تصریح کرد: از سویی وقتی درهای ورود به یک سری بحث‌ها را می‌بندند ، طبیعی است فیلم‌هایی که حرف جدی‌تری دارند به مرور زمان کنار گذاشته می‌شوند و راه برای یک سری فیلم‌ها باز می‌شود که هیچ تلنگر و حرفی برای گفتن ندارند.

این کارگردان بیان کرد: شورای پروانه ساخت می‌تواند در این زمینه ورود کرده و نظارت دقیق‌تر و جامع‌تری روی تولید ژانرهای مختلف داشته باشد و از اعمال ممیزی‌هایی که ضربه زننده است بپرهیزد به خصوص برای فیلم‌هایی که فضای جدی‌تری دارند.

برزیده با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» گفت: به زودی راف کات این اثر انجام می‌شود و حدود سه الی چهار روز آینده تدوین آن آغاز خواهد شد. گفتنی است بخش تدوین و جلوه‌های ویژه تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار