مشهد؛

تشریح برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جلال حسینی گفت: با توجه به نزدیک شدن به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین مردم ورامین، بار دیگر ملت قدرشناس و با ایمان ایران گرد هم می‌آیند تا یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدا را گرامی بدارند.

وی افزود: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه، مراسم گرامیداشتی با حضور حجج اسلام والمسلمین محسن قرائتی، رحیمیان و ابوترابی در صحن جامع رضوی و رواق بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حجت‌الاسلام محسن قرائتی همزمان با شب‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه که مصادف با رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین مردم ورامین است، درصحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و بعد از آن مداحان و ذاکران در مدح شهدا و امام راحل به مدیحه سرایی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جلال حسینی افزود: همچنین ویژه برنامه¬هایی برای روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه در نظر گرفته شده است که با سخنرانی حجج اسلام رحیمیان و ابوترابی در ساعت ۱۸ تا ۱۹: ۳۰ در رواق امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی گفت:: مراسم ویژه‌ای به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) نیز برای زائران عرب‌زبان و اردوزبان در رواق‌های دارالمرحمه و کوثر حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که مرثیه-سرایی و سخنرانی با موضوع ثمرات قیام روح الله از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.