کرمان؛

سرکشی بیش از ۵ هزار خانواده تحت حمایت کرمانی

پنج هزار و ۵۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد سرکشی و دلجویی قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه هر ساله در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد برگزار می شود، گفت:پنج هزار و ۵۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد سرکشی و دلجویی قرار می گیرند.
وی هدف از این بازدیدها را دلجویی و تفقد از جامعه هدف و همچنین بررسی مسائل و مشکلات آنان و تلاش جهت رفع آنها ذکر کرد وافزود: پارسال حدود پنج هزار خانواده در قالب طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند.
کریمیان زاده با بیان اینکه پارسال بیش از ۵۲۹ میلیون تومان به خانواده هایی که در قالب طرح مفتاح مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند، مساعدت شده است، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی خوشبختانه مساعدت خیران به محرومان و مددجویان در استان رشد خوبی دارد.
وی همچنین از اجرای طرح محسنین (حامی یابی برای فرزندان خانواده های نیازمند) طرح اکرام ایتام و طرح شفا (جذب حامی برای بیماران صعب العلاج) تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و گفت: حامیان طرح اکرام پارسال بیش از ۱۷ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت خود به صورت نقدی و کالایی مساعدت کرده اند و۱۲ هزار و ۱۷۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۲۴ هزار و ۵۹۴ حامی حمایت می شوند.
کریمیان زاده از مساعدت سه میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومانی حامیان و خیران در قالب طرح محسنین به فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت استان خبر داد و افزود: ۶ هزار و ۷۱۹ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، که توسط هشت هزار و ۵۰۴ حامی حمایت می شوند.
وی به اجرای طرح شفا توسط این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حامیان خیر پارسال در قالب این طرح بیش از ۲۲۲ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده اند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار