پزشکان نقطه قوت انجمن‌های علمی/ انگ‌زدایی ام اس در شهرستان‌ها جای کار دارد

موسس انجمن ام اس گفت: انجمن‌های علمی کشور در بحث اطلاع رسانی و ارتقای نظام سلامت جایگاه ویژه‌ای دارند.

پزشکان نقطه قوت انجمن‌های علمی/ انگ‌زدایی ام اس در شهرستان‌ها جای کار دارد
زهرا خرازی موسس انجمن ام اس در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: انجمن‌های علمی نظیر ام اس و سایر سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه دارد و به صورت داوطلبانه مستقل از دولت و با کمک مردم به بیماران و نظام سلامت خدمت می‌کنند.
 
وی گفت: انجمن ام اس و مشابه این انجمن‌ها با حضور چند پزشک متخصص، مشاور، مشاوره تغذیه ایفای نقش می‌کند و از آنجایی که هر چند وقت یکبار شنیده می‌شود داروی ام اس کشف شد این انجمن‌ها هستند که با اطلاع رسانی و آگهی به بیماران و اکثرا قشر جوان هستند راه را برای این بیماران هموار می کنند.
 
موسس انجمن ام اس حمایت خیرین سلامت را گامی مهم در ارتقای سلامت و حمایت از بیماران ام اس دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها، سازمان مردم نهاد، هنرمندان و سایر آحاد جامعه باید دوشادوش به این قشر خدمت کنند.
 
خرازی بیان داشت: خوشبختانه تمام شهرستان‌ها دارای انجمن ام اس هستند که مستقل کار می‌کنند و سالانه دو  بار به منظور تجمیع نظرات و حذف مواضعی کاری‌ها جلساتی را خواهیم داشت.
 
وی گفت: شهرستان جامعه کوچکی است که برخی مواقع آگهی اندکی دارد و در بحث ام اس این بیماری را مسری، فلج و مرگ خطاب می‌کند که امیدواریم شاهد انگزدایی از ام اس در شهرستان‌ها باشیم و این کار انجمن‌های علمی در شهرستان‌هاست.
 
موسس انجمن ام اس یادآور شد: چاپ بروشورهای جدید، ماهنامه با اطلاعات آخرین تحقیقات روز دنیا درباره ام اس، برگزاری نمایشگا‌ه‌های هنری، نمایشگاه کتاب و ... جهت نمایش توانمندی‌های بیماران ام اس به مردم از کارهای است که به خوبی در انجمن برگزار شد و امیدواریم در آینده شاهد خدمات بیشتری از سوی بیماران و حمایت اجتماعی، روانی و مادی از سوی سیاست گذاران سلامت و خیرین سلامت باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: علمی ، ام اس ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار