یاسوج؛

پیام نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 14 و 15 خرداد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد پیامی صادر کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  نماینده مردم  بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه هر سال یادآور عروج ملکوتی و ارتحال جانگداز معمار کبیر بزرگ‌ترین انقلاب با محوریت اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، یعنی امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) است که با اراده پولادین خود که ریشه در ایمان و توکل به خداوند متعال داشت در مقابل ظلم و فساد رژیم منحوس و خودکامه پهلوی به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت غیرتمند ایران به ارمغان آورد.

با رحلت حضرت امام، دشمنان انقلاب تصور می‎کردند که این راه ابتر می‌ماند و نظام جمهوری اسلامی از هم خواهد پاشید، اما با عنایت خداوند متعال و تصمیم بزرگ، سرنوشت‌ساز و حکیمانه خبرگان رهبری در معرفی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) به رهبری نظام و حمایت همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی از ایشان، توطئه‌ها خنثی، دشمنان مأیوس و امید در دل مردم زنده گردید.

اینجانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، از عموم مردم شریف، متدیّن و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت می‌نمایم تا با شرکت گسترده در مراسم‌هایی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد درسطح استان برگزار می‌شود، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصه ظهور برسانند.

از درگاه خداوند متعال، موفقیت روز افزون همگان را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.

غلام‌محمد زارعی

نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا

و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.