اصفهان؛

کمبود زمین چمن فوتبال در شهرستان نطنز

رئیس هیأت فوتبال نطنز گفت: نبود زمین چمن استاندارد برای برگزاری مسابقات فوتبال در شهر نطنز و همچنین سالن ورزشی استاندارد بادرود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای هیأت فوتبال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی عسگری پیش  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از اولویت‌های مهم هیأت فوتبال شهرستان برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی است که برای جبران کمبود مربی و داور فوتسال و فوتبال در بخش بانوان و آقایان باید به‌ صورت جدی اقدام شود.

وی افزود: وجود داوران و مربیان مجرب در فوتبال و فوتسال شهرستان به خصوص در بخش بانوان به خاطر ظرفیت‌ها و علاقه‌مندی خوبی که وجود دارد قطعاً موجب تعالی علمی و عملی این رشته خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال نطنز در ارتباط با فصل تابستان و راه‌اندازی مدارس فوتبال که یکی از مشکلات در دوره‌های گذشته بود، تصریح کرد: راه‌اندازی مدرسه فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان از نیازهای مبرم شهرستان است که در ارتباط با آن برنامه‌هایی داریم که امید است زمینه تحقق آن فراهم شود و بتوانیم امسال مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کرده و زمینه تقویت فوتسال پایه بانوان نیز فراهم شود.

وی همچنین در ادامه به آغاز طرح ملی ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام مدارس فوتبال و فوتسال باید طبق مقررات برای فعالیت با مراجعه به این هیأت نسبت به تکمیل مدارک و کسب مجوز اقدام کنند، در غیر این صورت طبق مقررات قانونی با افراد خاطی برخورد می‌شود.

عسگری در خصوص دیگر مشکلاتی که هیأت فوتبال شهرستان با آن دست‌به‌گریبان است اظهار داشت: نبود زمین چمن استاندارد برای برگزاری مسابقات فوتبال در شهر نطنز و همچنین سالن ورزشی استاندارد بادرود یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای هیأت فوتبال است زیرا با توجه به ظرفیت شهرستان و توان برگزاری مسابقات در سطح استان و کشور با نبود این مجموعه‌ها جوانان این شهرستان از این نعمت‌ها محروم شده‌اند.

وی در ادامه به نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی فوتبال و اطلاع‌رسانی درست و به‌ موقع اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید برای پیشرفت و تعالی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان وظایف خود را با جدیت انجام دهند و در این راه با نقدهای سازنده و همچنین حضور خود در عرصه ورزش در کنار هیأت فوتبال برای ارتقا جایگاه این رشته در استان کوشا باشند.

رئیس هیأت فوتبال نطنز با اشاره به اینکه دیپلماسی ورزش در شهرستان ضعیف است تصریح کرد: رسانه‌های مختلف گروهی و خبرنگاران باید تلاش کنند در کنار زحماتی که می‌کشند و اخبار دیگر ادارات را منعکس می‌کنند نگاه ویژه و تخصصی به فوتبال و ورزش داشته باشند و با قلم خود سعی کنند تا تعامل بین فوتبال و صنایع و نهادهای مدیریتی را بیش‌ از پیش فراهم کرده و در تغییر نگاه مسؤولان نسبت به ورزش شهرستان وبالاخص صنعت فوتبال و همچنین کمبودهای آن یاری‌رسان هیأت فوتبال باشند.

وی گفت: فراهم شدن رویکرد ارتباط صنایع با ورزش به‌ ویژه فوتبال با تحقق دیپلماسی در این ورزش قابل‌اجرا است که امیدواریم همگان در سطح شهرستان بالأخص مسؤولان رده‌بالای شهرستان با همکاری هم برای تحقق آن بکوشند؛ برای شهرستان نطنز با توجه به منابع انسانی و همچنین وجود صنایع قدرتمند در سطح کشور زیبنده نیست با توجه به نیروی انسانی خوبی که وجود دارد هیچ تیمی در سطح کشور نداشته باشد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.