ساری؛

ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول از ابتدای خرداد آغاز شد

ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از آغاز خرداد ماه شروع شده و تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیمان عبدالهی مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه های اول ابتدایی برای سال تحصیلی 97-96 که از اول خرداد ماه در مدارس شهرستان آغاز شده تا پایان روز 31 تیرماه ادامه دارد .

وی افزود: اولیای دانش آموزان پایه های اول ابتدایی بعد از ثبت نام فرزندان خود در مدارس شهرستان برای دریافت گواهی به پایگاه سنجش سلامت که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ،چگونگی انجام آن به اطلاع آن ها خواهد رسید، اقدام کنند.

عبداللهی با توجه به لزوم در دسترس بودن آمار دقیق دانش آموزان برای اختصاص آموزگاران بر اساس آمار، از اولیای دانش آموزان پایه ی اول تحصیلی خواست که در موعد مقرر برای ثبت نام فرزندانشان مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس ‌گفت:‌ هر مدرسه‌ای محدوده ثبت نام مشخصی دارد که نقشه آن در ستاد ثبت نام شهرستان موجود است و با هماهنگی هایی که با اداره پست شهرستان انجام گرفته خانواده ها می توانند کد منطقه مسکونی خود را در حوزه شهری دریافت کنند و با ارائه آن به مدرسه مورد نظر نسبت به ثبت نام فرزند خود در نزدیکترین مدرسه به منطقه مسکونی خود اقدام کنند.

وی افزود: در صورت بروز مشکلی در این زمینه خانواده‌ها می‌توانند محدوده ثبت نام مدارس را با مراجعه به دبیر ستاد ثبت نام که در واحد ارزیابی اداره مستقر است و یا با مراجعه به مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مشخص کنند و اگر مدرسه مدنظر آنها خارج از محدوده تعیین شده باشد، نمی‌توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.