شیراز؛

ادامه انجام خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعى

خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعى در مراکز دولتی مانند قبل ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومى مدیریت درمان تامین اجتماعى استان فارس اعلام کرد: در مورد ادامه انجام خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعى در همه مراکز دولتى - دانشگاهى پیرو نامه ریاست بیمارستان هاى نمازى و شهید فقیهى شیراز و ایجاد نگرانى در میان مردم بخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعى این اطلاعیه را منتشر کرده است.


در این اطلاعیه آمده است: به منظور حفظ کرامت بیمه شدگان تامین اجتماعی و دریافت به موقع و مناسب خدمات درمانی جلسه ای با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی فارس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکى استان فارس صورت گرفت و همچنین و همچنین رایزنی هایی با معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور انجام شد.

در ادامه این اطلاعیه مقرر شد خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعى مانند قبل در همه مراکز دولتى-دانشگاهى انجام پذیرد.

محمد رضا ادراکی رئیس بیمارستان نمازی شیراز اخیرا در نامه ای با اشاره به مطالبات بیمارستان نمازی از سازمان های بیمه گر درخواست آزاد شدن نرخ وصول از بیماران از تاریخ 18 خرداد 96 کرده بود .

محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پاسخ به نامه رئیس بیمارستان نمازی شیراز که خواستار آزادسازی نرخ ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در این بیمارستان به علت تاخیر در پرداخت بدهی بیمه ها شده بود اعلام کرد: ارائه خدمت به بیماران اورژانسی با نرخ های قبلی ادامه یابد ، وصول مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر پیگیری می شود.

انتهای پیام/ن

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار