اعزام سوارکاران ایرانی به بازی های داخل سالن آسیا

مسئولین فدراسیون های شنا و سوارکاری با حضور در کمیته ملی المپیک در خصوص اعزام تیم های این 2 رشته به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعزام سوارکاران ایرانی به بازی های داخل سالن آسیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی شهریور ماه سال جاری در حالی در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود که طبق تصمیم مسئولین کمیته ملی المپیک، کاروانی کیفی از سوی ایران به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد.
 
در همین راستا و در ادامه نشست های هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای داوطلب اعزام، ظهر روز شنبه مسئولین و کادر فنی فدراسیون های شنا و سوارکاری با حضور در این کمیته به بحث و بررسی در خصوص هماهنگی های اعزام تیمشان پرداختند.
 
در اولین نشست که با حضور کیومرث هاشمی، شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، عاطفه اسلامیان و محمود عبدالهی مدیران واحد روابط بین الملل و روابط عمومی از کمیته و همچنین محسن رضوانی و محسن سمیع زاده رئیس و دبیر فدراسیون شنا و خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا برگزار شد هاشمی با تاکید برحمایت از رشته های پایه و مادر همانند شنا اظهار داشت: نگاه ما برای اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های داخل سالن کامل کیفی و مدال آوریست؛ اما در خصوص رشته های همانند شنا قصد داریم همانند همیشه بانگاه حمایتی و پشتبانی عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: شنا جزء رشته هاییست که در آینده می تواند کاروان ورزشی ایران را در بازی های بزرگی همانند آسیایی و المپیک به مدال برساند به شرط اینکه نگاه فدراسیون و مجموعه های حمایتی بلند مدت و ادامه دار باشد.
 
در ادامه اصغر رحیمی با تشریح سوابق حضور این فدراسیون در بازی های داخل سالن ابراز امیدواری کرد شنا در بازی های پیش رو نیز سهم خوبی در موفقیت کاروان داشته باشد.
 
وی در ادامه افزود: فدراسیون شنا در بازی های کشورهای اسلامی باکو عمل کرده بسیار مناسبی داشت و نشان داد این رشته در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
 
در ادامه این نشست عاطفه اسلامیان به توضیح رشته ها و مواد مسابقات شنای بازی های آسیایی داخل سالن و به هماهنگی با کادر فنی تیم شنا پرداخت.
 
خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کمیته ملی المپیک بابت برپایی این نشست درخواست کرد تا تیم شنا بتواند با ترکیبی کامل جهت موفقیت در مادهای تیمی به این مسابقات اعزام شود.
 
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز اظهار داشت: شنا طی چندسال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته در مسیر درستی قرار گرفته و با تربیت نسلی جوان با میانگین سنی ١٧سال میتواند به روزهای خوش و مورد نظر برسد.
 
وی در ادامه گفت: در بازی های داخل سالن به خصوص مادهای مسافت کوتاه نفرات آماده و باانگیزه ای داریم که می توانند روی سکو نیز قرار گیرند.
 
گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد تیمی  ٨نفره از سوی فدراسیون شنا بعد از مسابقات انتخابی زنجان که تیرماه برگزار می شود جهت حضور در بازی های داخل سالن به کمیته ملی المپیک معرفی گردد.
 
بعداز اتمام این نشست، مسئولین فدراسیون سوارکاری در نشست هماهنگی اعزام حضور یافته و به بحث و بررسی در خصوص اعزام تیمشان پرداختند.
 
 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار