زمانی:

تصمیم گیری در مورد کادر فنی پس از انتخاب هیئت مدیره صورت می گیرد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وضعیت برنامه نقل و انتقالات و تغییر در کادر فنی به بعد از انتخاب هیئت مدیره موکول می شود.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان چه زمانی وضعیت مدیریت استقلال را مشخص خواهد کرد اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم وزارت ورزش و جوانان تا آخر هفته و یا اوایل هفته آینده وضعیت اعضای هیئت مدیره را مشخص و معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب و پس از آن مدیر عامل انتخاب نشود هیچ نظری درباره تغییر کادر فنی نخواهیم داشت و به این ترتیب قرار است ابتدا هیئت مدیره باشگاه مشخص و سپس مدیرعامل از سوی هیئت مدیره انتخاب شود تا تصمیم درستی در مورد کادر فنی اتخاذ شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تجمع هواداران مقابل درب وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در هر صورت هواداران استقلال از نتایج اخیر تیم ناراحت هستند اما به نظرم باید صبوری کنند تا تیم در آرامش پیش برود و به طور حتم وزارت ورزش و جوانان در آرامش تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.
 
زمانی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال افزود: فکر می کنم برنامه نقل و انتقالات به بعد از انتخاب هیئت مدیره منتقل شود.

وی درباره عملکرد منصوریان گفت: به عملکرد منصوریان در بازی های جام حذفی نمره زیر 10، بازی های آسیای زیر 13 و دیدار لیگ 18 می دهم.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان درباره پرداختی های باشگاه به اعضای تیم افزود: در مدیریت امسال، باشگاه همکاری لازم را با بازیکنان و کادر فنی از لحاظ مالی داشته و  در طول تاریخ باشگاه چنین پرداختی را از خود به جای نگذاشته بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار