تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان+ جزییات و عکس

هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان خواستار تغییر مدیریت این باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه روز گذشته اعلام شده بود هواداران تیم فوتبال استقلال در نظر دارند به دلیل ضعف مدیریت مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند، در نهایت هواداران آبی پوش به وعده خود عمل کردند.

حدود 30 هوادار استقلال از دقایقی پیش مقابل درب وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند و در این مدت بارها درگیری لفظی میان مسئولان وزارت ورزش و جوانان و هواداران رخ داده است.
 
 
 تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان 
 
 تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان 
 
 هواداران استقلال با حضور مقابل درب وزارت ورزش و جوانان بارها و بارها بر علیه افتخاری مدیر عامل این باشگاه شعار *افتخاری حیا کن استقلال را رها کن* سر دادند.

همچنین هواداران آبی پوش با بیان اینکه *ما مدیر پرسپولیسی نمی خواهیم* خواستار تغییرات در مدیریت استقلال شدند.

همچنین هواداران بنر هایی را مقابل درب وزارت ورزش و جوانان قرار داده بودند مبنب بر اینکه مدیر *محبوب ما فتح اله فتح اله* و اینکه *وزیر پرسپولیسی عدالت عدالت*

استقلالی‌ها علی فتح اله زاده را نیز مورد تشویق قرار دادند.

بعد از حضور طرفداران تیم استقلال رو به روی وزارت ورزش، نیروی انتظامی نیز در خیابان سئول مستقر شده و البته طرفداران استقلال همچنان در حال سر دادن شعار علیه مدیران این باشگاه هستند.
 
یکی از طرفداران آبی پوش گفت: یک سال است که صدایمان در نیامده است، افتخاری مدیر عامل استقلال در باشگاه هیچ کاره است و منصوریان همه کاره شده است.

وی ادامه: سال گذشته نیز یک تجمع دیگر داشتیم که یک روز قبل منصوریان، طی بیانیه ای از هواداران خواست که این کار را انجام ندهیم اما آقای منصوریان بهتر است بدانید شما تاریخ باشگاه استقلال را زیر سوال بردید.

هواداران استقلال ادامه داد: آقای منصوریان شما در این یک سال فقط یک برد دربی داشتید. اگر همین هواداران یک روز به استادیوم نروند تیم علی منصور نمی تواند بازی کند، نظاره گر باشید و ببینید بدون هودار این تیم چطور بازی می کند .به طور حتم باز هم در بازی های آینده 3 تا 6  گل می خورید.

وی افزود: یک هفته به خاطر این باخت سر کار نرفتم و سرمان پایین است.
 
 طرفداران تیم استقلال در حالی که علیه افتخاری شعار می‌دادند خواستار برکناری حسن زمانی و مسعود معینی 2 عضو دیگر هیئت مدیره استقلال شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
اخه 20 نفر چه تغییری ایجاد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
شنیدم گفتن منصوریان ورحمتی برن .تمام مربی خارجی میخواهیم مثل پرسپولیس .
آخرین اخبار