اهواز؛

گسترده شدن سفره مهربانی در اهواز برای اقشار نیازمند

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از برپایی ۲۱ سفره افطار در رمضان امسال برای اطعام سالمندان، ایتام، بیماران و همراهان آنها، معلولان، زنان بد سرپرست و بی سرپرست خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید فتح اله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر اهواز اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ماه رمضان با هدف اطعام نیازمندان و اقشار محروم و آسیب پذیر و با مشارکت خیرین و نیکوکاران داوطلب هلال احمر در چارچوب رسالت های بشردوستانه هلال احمر برگزار می شود.

وی افزود: در ماه رمضان امسال ۲۱ سفره آسمانی افطار توسط داوطلبان این جمعیت برای سالمندان، ایتام، بیماران و همراهان آنها، معلولان، زنان بد سرپرست و بی سرپرست برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز بیان کرد: شب گذشته نخستین سفره آسمانی افطار سال جاری به همت ۱۰ نفر از داوطلبان جمعیت برای ۸۰ نفر از سالمندان سرای مهرجویان برپا شد.

هاشم نژاد ادامه داد: جمعیت هلال احمر طرح ها و برنامه های متعددی در راستای فعالیت های بشردوستانه و خدمت به محرومان و نیازمندان دارد که طرح ملی همای رحمت هم یکی از ین طرح ها است.

وی در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران در برپایی این طرح همکاری خوبی با هلال احمر دارند و نقش مهمی را در ایفای برنامه های ما ایفا می کنند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.