کرمان؛

آغازثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان از سیزدهم خرداد

رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان استان از سیزدهم خرداد آغاز شده است و تا پایان روز چهارم تیر امسال ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی اسماعیل زاده، رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: متقاضیان انتقال درون باید ضمن مراجعه به کارشناسی های امور اداری شهرستان ها و مناطق محل خدمت و دریافت کد کاربری و رمز عبور ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم های امتیازبندی خود در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان به نشانی اینترنتی kerman.enteghalat.com اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال برون استانی باید علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه نقل انتقال فرهنگیان استان حداکثر تا تاریخ 31 خرداد درخواست ومدارک لازم را برای بررسی در سامانه نقل و انتقال وزارتی به نشانی entghal.medu.ir ثبت کنند.
اسماعیل زاده تصریح کرد: زمان ثبت نام تمدید نمی شود و متقاضیان باید تا چهارم تیر سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی http://kerman.medu.ir یا به کارشناسی های امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار