قزوین؛

راه اندازی دفتر تئاتر مردمی

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در قزوین راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین گفت: این دفتر با هدف شناسایی استعدادهای جوانان علاقمند مساجد در عرصه تئاتر، هدایت، آموزش فعالان و آشناسازی مردم با ظرفیت های هنری تئاتر ایجاد خواهد شد.

سید قاسم قوامی افزود:دفتر تئاتر مردمی به منظور برقراری ارتباط با مردم و به عنوان هنری در خدمت مردم هم اکنون در قالب یک ایده و الگو در تعدادی از استان ها تشکیل شده است و خروجی تولیدات آن نیز در قالب جشنواره های سالانه و با معرفی آثار برتر در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

قوامی گفت : دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد با استقرار در حوزه هنری قزوین و با هماهنگی مساجد استان، همه فعالیت های نمایشی و تئاتر را ساماندهی و حمایت خواهد کرد.

کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین زمان راه اندازی این دفتر را شنبه هفته آینده در مسجد النبی (ص) با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بیان کرد و گفت : در بخشی از این مراسم از چهار تن از برگزیدگان هنرهای نمایشی قزوین در جشنواره های ملی و بین المللی تجلیل می شود.

کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین گفت: تئاتر مردمی بچه های مسجد پیش از این نیز فعال بود، اما در طول چند سال اخیر دچار افول شد تا اینکه با ابتکار مدیر مرکز هنرهای نمایشی مجددا فعالیت خود را در استان های کشور از سر گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار