اهواز؛

معرفی سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شادگان

با حضور فرماندار شادگان و مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان و هیئت همراه، سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شادگان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی  شهرستان شادگان پیش از ظهر امروز با حضور جعفری نسب فرماندار شادگان، عالی پور  نماینده مدیرکل تعاون روستایی  استان خوزستان و هیئت همراه در محل فرمانداری شادگان برگزار شدکه طی آن مسعود عبود زاده از سمت ریاست اداره تعاون روستایی  شهرستان شادگان تودیع و کمال روشن نیا  به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: انتظار می رود سرپرست  جدید اداره تعاون روستایی شهرستان در جهت توسعه بخش کشاورزی و حل مشکلات و توانمندسازی تشکل های روستایی و کشاورزی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

احمد جعفری نسب با تاکید بر لزوم استفاده از  ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره تعاون روستایی این شهرستان گفت: سرپرست  جدید اداره تعاون روستایی شهرستان تعامل و همکاری نزدیک با ادارات و دستگاههای محلی به منظور رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات کشاورزان را فراهم کند.

جعفری نسب در پایان از سرپرست جدید  خواست با برنامه ریزی دقیق، تدابیر لازم درجهت پیشبرد هرچه بیشتر خلاقیت کار  و خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان تلاش کند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.