ذوالفقاری در خبر 14:

ورود تروریست‌ها به مجلس با لباس زنانه + فیلم

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفتگو با خبر 14 شبکه یک سیما درباره حادثه تروریستی صبح امروز در مجلس توضیح داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفتگو با خبر 14 درباره حادثه تروریستی صبح امروز در مجلس گفت: مهاجمان با پوشش زنانه از محل تردد ارباب رجوع در مجلس وارد شدند و از همان درب ورودی اقدام به تیراندازی کردند.



لینک دانلود
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
با سلام و عرض تسلیت خدمت بازماندگان . فقط سوالی که اینجا مطرح است این است که با وجودی که عنوان شده است تروریستها با پوشش زنانه وارد شده اند ولیکن فیلمی که در خبرگزاری فارس با عنوان تصاویر دوربین مداربسته بیرون مجلس از لحظه ورود تروریست‌ها از داخل خیابان تا سالن ورودی مجلس را نشان میدهد ، تروریستها با پوشش مردانه وارد شده اند و اصلا پوشش زنانه نداشته اند .
Germany
علی
۰۱:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
داعش سگ کی باشه سگ را با صاحبش به غلاده میکشیم و له شون میکنیم ما برای دفاع از خاک و ناموس و دینمون و دفاع از ولایت و اسلام مثل کوه ایستادیم به واق واق چند تا توله سگ هار اهمیتی نمیدیم . جرات داره گنده شون بیاد به سیخ بکشیمش خاک تو سرشون با جهالت میمیرن میرن جهنم اونجا هم عذاب میشن روزی خواهد رسید که گور ال سعود خر و احمق و امریکا و اسرایل بوزینه و دارو دسته گوسفندشون را با همین دستای حیدریمون میکنیم منتظر فرمان مولامون سید علی هستیم . وای بر شما که اگر این فرمان صادر بشه سرنوشت قوم نوح و .... در انتظارتونه. بهشون بگید بدبختها ما همه با هم مدافع حرم و اسلام و ولایتیم . پسر کوچک من لباس سربازی به تن میکنه میگه بابا منم مدافع حرمم میخوام داعش را نابود کنم فقط 6 سال سن داره. ایرانی یعنی این . پس نتیجه اخلاقی مورد توجه سگ های حرامی ال سعود خودتون برید بمیرید به ما زحمت ندید بیاییم دخلتون را بیاریم از بس نجاست هستید خونتون بریزه زمین کثیف میشه. جانم فدای رهبرم میهنم و دینم و اهلبیت. مرگ بر منافق .مرگ بر امریکا .مرگ بر سگ درخونه امریکا ال سعود سوسمار خور. درود بر دلاور مردان این سرزمین
09399716524
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ماشاا....ورود با پوشش زنانه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۲:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
آخه چجوری میشه ساختمان مجلس فقط یک نگهبان دم درش باشه که هر ننه قمری از راه بیاد بکشتش و بره تو محوطه مجلس ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باید پاسخ این سئوال داده بشه که این افراد با این همه مهمات در روز روشن چگونه توانسته اند به انجام عملیات بپردازند و 4 ساعت مقاومت کنند . ... باید پاسخ گو باشند این همه هزینه از بیت المال برای چه چیزی خرج میشه مگر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مگه عزیزان با برجامشون سایه جنگ و ناامنی را از سر ما برطرف نکرده بودند؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه ترویست وحامیان کثیف اونها را که جان آدمهای بیگناه هیچ اهمیتی براشون نداره
Iran (Islamic Republic of)
msd68
۱۴:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
داعش گور خودش با دستش كند سردار سليماني داعشو سوسك ميكنه
آخرین اخبار