28 مردادماه؛

اواخرمرداد ماه زمان اعزام حجاج خوزستانی به حج تمتع

5 هزار زائر از خوزستان به حج تمتع سال جاری اعزام خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع تکمیل شده است  و کلیه زائرانی که فیش تا 30 دی ماه 85 را داشته‌اند، در این کاروان‌ها ثبت‌نام کرده‌اند؛ بدین ترتیب 5 هزار زائر از خوزستان به حج تمتع سال جاری اعزام خواهند شد.

وی  افزود: زائران ایرانی از 9 مرداد و زائران خوزستانی از 28 مرداد ماه به عربستان اعزام می شوند و روند اعزام یک هفته ادامه خواهد داشت.

حویزاوی خاطرنشان کرد: 35 کاروان از استان خوزستان اعزام می‌شوند و حدود 15 پرواز برای انتقال زائران خوزستانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: نیمی از حجاج ایرانی با خطوط هواپیمایی داخلی و نیمی از آنان نیز با خطوط هوایی کشور عربستان اعزام می‌شوند که احتمالا پروازهای امسال خوزستان نیز با خطوط سعودی انجام شود.

حویزاوی بیان کرد:‌ ‌گذرنامه حجاج باید حداقل تا اسفند 96 دارای اعتبار باشد و حجاجی که گذرنامه آنان دارای اعتبار کافی نیست، باید پیش از اعزام اعتبار گذرنامه خود را تمدید کنند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی برای زائران حج تمتع در سطح استان گفت: همایش آموزشی حجاج در ماهشهر امروز با حضور بیش از 550 نفر برگزار شد و همایش آموزشی حجاج در اهواز نیز ساعت 18 بعدازظهر روز جمعه با حضور بیش از 2 هزار نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار