کرمان؛

افتتاح دومین کارگاه تولید پوشاک مدارس در کوهبنان

در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) دومین کارگاه آموزشی و تولیدی پوشاک و فرم مدارس در کوهبنان افتتاح شد.

افتتاح دومین کارگاه تولید پوشاک مدارس در کوهبنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان گفت: به همت بخش خصوصی و خیران در هفته گذشته شاهد افتتاح و راه‌اندازی دو کارگاه آموزشی و تولیدی پوشاک در شهرستان بودیم که در گام اول در راستای دوخت فرم مدارس اقدام کنند و در مراحل بعدی بتوانند البسه مورد نیاز شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و معادن را تولید کنند.
وی افزود: کارگاه‌های تولید پوشاک داخلی باید تلاش کنند تا با ارائه تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب، زمینه رضایت و جلب مشتریان را رقم بزنند تا دیگر مردم رغبتی به خرید البسه چینی و خارجی نداشته باشند.
مهدلوتصریج کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند در راستای راه‌اندازی مزارع پرورش شتر مرغ، بلدرچین، کبک، مرغ گوشتی و تخمی، مراکز پرورش دام‌های سبک و سنگین در شهرستان کوهبنان اقدام کنند.
وی گفت: کوهبنان مستعد گسترش مزارع زعفران، زرشک، گل محمدی است که هم از درآمد مناسبی برخوردار است و هم بازار خوبی برای صادرات دارد.
وی یادآور شد: با توجه به وجود سد جَوَر زمینه برای پرورش انواع ماهیان در شهرستان کوهبنان فراهم است که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند در این راستا با جهاد کشاورزی هماهنگی کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار