سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احزاب و افراد نباید به دنبال سهم‌خواهی از دولت باشند/ لزوم کاهش سن وزرا در دولت دوازدهم

سخنگوی جبهه پیروان گفت: افراد مسن دیگر نباید در کابینه باشند و سن وزرا در دولت دوازدهم باید کاهش پیدا کند.

احزاب در انتخاب رئیس جمهور نقشی نداشتند/ لزوم کاهش سن وزرا در دولت دوازدهمکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم باید در شأن و طراز نظام جمهوری اسلامی و در خور گفتمان انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: وزرایی که برای کابینه آینده در نظر گرفته می‌شوند باید هم به لحاظ دانش و اطلاعات و تجربه توانمند باشند.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه این افراد باید از سابقه‌ای روشن برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس برخوردار باشند، ادامه داد: مسئله حائز اهمیت دیگر برای تعیین وزرا سن آنان است.

وی با بیان اینکه وزرای دولت فعلی یا بازنشسته و یا در آستانه بازنشستگی بودند که مجددا دعوت به کار شدند، متذکر شد: ما ملتی ۸۰ میلیونی هستیم که وزای کارآمد و توانمند می‌توانند از میان این طیف وسیع انتخاب شوند و طبق وعده رئیس جمهور در دوران انتخابات، افراد مسن دیگر نباید در کابینه باشند و سن وزرا در دولت دوازدهم باید کاهش پیدا کند.

سجادی با تاکید بر اینکه وزرای آینده نباید از جناحی خاص انتخاب شوند، گفت: رئیس جمهور متعلق به همه ملت است و حزب و جناح خاصی در پیروزی وی نقش نداشتند و بر این اساس نباید اعضای کابینه جناحی باشند بلکه آنان باید فراجناحی برگزیده شوند.

سخنگوی جبهه پیروان ادامه داد: اعضای کابینه باید افرادی معتقد به گفتمان نظام و انقلاب اسلامی و دارای پیشینه‌ای روشن و قابل اتکا باشند.

وی با انتقاد از احزاب و افرادی که به دنبال سهم‌خواهی از کابینه دولت هستند، اظهار داشت: رئیس جمهور را یک حزب و جناحی خاص انتخاب نکرده که امروز بخواهند سهم‌خواهی کنند بلکه اقشار گوناگونی در انتخاب رئیس جمهور نقش داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار