نام ترامپ به صفحه "ممانعت از اجرای عدالت" در ویکی‌پدیا افزوده شد+تصویر

به نظر می‌‎رسد فردی از داخل مجلس نمایندگان آمریکا، نام رئیس جمهور این کشور را به صفحه "ممانعت از اجرای عدالت" در ویکی‌پدیا افزوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت نیوزویک، به نظر می‌رسد روز پنجشنبه، فردی با نشانی پروتکل اینترنتی (IP) مربوط به مجلس نمایندگان آمریکا، نام دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – را در صفحه ویکی‌پدیا درباره "ممانعت از اجرای عدالت" افزوده است. 

این اقدام در حالی انجام شده است که جیمز کومی – رئیس برکنار شده پلیس فدرال آمریکا – روز پنجشنبه برای شهادت دادن درباره احتمال تبانی رئیس جمهور آمریکا با روسیه، در کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا حاضر شده بود.

یک ربات اینترنتی که تمام تغییرات اعمال شده در صفحات ویکی‌پدیا را همراه با IP فرد مورد نظر به نمایش می‌گذارد، نشان داد روز گذشته حدود ساعت 11 به وقت محلی و زمانی که جلسه کنگره آغاز شده بود، نام ترامپ به دست فردی گمنام از داخل مجلس نمایندگان آمریکا در صفحه ممانعت از اجرای عدالت افزوده شده است.

افزوده شدن نام ترامپ در صفحه

ممکن است اثبات ارتکاب رئیس جمهور آمریکا به ممانعت از اجرای عدالت در کنگره سال‌ها به طول بیانجامد؛ اما به نظر می‌‎رسد فردی در مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم خود را گرفته است و نام ترامپ را در لیست "مثال‌های قابل توجه" در این صفحه افزوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار