با حکم رئیس فدراسیون دو و میدانی؛

رضایی سرپرست کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی شد

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم پس از تجربه مربیگری در تیم ملی نوجوانان و سرپرستی تیم ملی جوانان ایران در حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست کمیته رده‌های سنی پایه این فدراسیون معرفی و منصوب شد.

رضایی سرپرست کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با ابلاغ رسمی مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان علی رضایی رئیس فعلی هیأت دوومیدانی استان قم به عنوان سرپرست کمیته رده‌های پایه این فدراسیون منصوب شد تا بعد از سرمربیگری و سرپرستی تیم‌های ملی یک مسوولیت مهم و بزرگ دیگر در سطح اول دوومیدانی کشور را تجربه کند.
 
ابلاغ سرپرستی کمیته رده‌های سنی پایه فدراسیون دوومیدانی در حالی از سوی مجید کیهانی رئیس این فدراسیون برای علی رضایی صادر شده است که وی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ با رای اعتماد اعضای مجمع هیأت دوومیدانی استان قم ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده دارد.
 
در آن مقطع، مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی استان قم با حضور افشین داوری رئیس وقت فدراسیون دوومیدانی و عباس جهان‌بینی مدیرکل وقت ورزش و جوانان این استان و سایر اعضای در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل شد و علی رضایی را با ۱۴ رای از ۱۵ رای اعضای مجمع به عنوان سکان‌دار این هیأت انتخاب کرد.
 
این در حالی است که پیش از رضایی، مسوولیت ریاست هیأت دوومیدانی استان قم بر عهده ابوالقاسم اکرمی بود و علی رضایی نیز دبیری این هیأت ورزشی را انجام می‌داد و از آن زمان تا کنون هم در هیأت دوومیدانی قم و هم در انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های این استان تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه دوومیدانی قم انجام داده است.
 
انتخاب علی رضایی به عنوان سرپرست کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در حالی صورت گرفت که دوومیدانی قم در دوران ریاست رضایی دستاوردهای متنوعی از مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی دوومیدانی کشور در رده‌های سنی مختلف به دست آورده است.
 
همچنین این رشت به توفیقات ارزنده‌ای در کسب مدال‌های رنگارنگ و سکوهای اول تا سوم میادین داخلی و برون‌مرزی دست یافته و علی رضایی در سال ۱۳۹۵ نخستین‌بار سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و در سال ۱۳۹۶ سرپرستی تیم ملی نوجوانان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تجربه کرد تا با پذیرش سرپرستی کمیته رده‌های سنی پایه فدراسیون دوومیدانی بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند.
 
در متن حکم مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی برای علی رضایی آمده است، نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، با این ابلاغ به عنوان سرپرست کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید، امید است با توکل به خداوند متعال و نیز با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های این ورزش در جهت توسعه پایدار دوومیدانی در موضوع رده‌های سنی گام بردارید.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار