کرمانشاه؛

بیش از 300 دانش آموز کرمانشاهی همیار گردشگرند

به گفته رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، تابستان امسال بیش از 300 دانش آموز کرمانشاهی "همیار گردشگر" می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید رحیم زارعی  گفت: هر یک از استان‌ها دارای سهمیه حدود 350 نفری در اجرای این طرح بوده‌اند که استان کرمانشاه نیز در مرحله آموزش 314 نفر از دانش اموزان را تحت پوشش برنامه‌های این طرح قرار داده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان کرمانشاه در 28 مدرسه استان شامل 14 مدرسه دخترانه و 14 مدرسه پسرانه در طرح همیار گردشگر آموزش های لازم  را فرا گرفته‌اند.

زارعی اظهار کرد: طرح همیار گردشگر با همکاری وزارت آموزش وپرورش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا می شود و یکی از مهمترین اهداف اجرایی شدن این طرح هویت‌بخشی به نگاه‌ها و افکار و اندیشه‌های دانش‌آموزان و شناخت میراث گذشته کشور است.

این مسئول با بیان اینکه دانش آموزان داوطلب پس از دریافت آموزش‌های لازم از طریق مربیان  و پوشیدن لباس فرم در اماکن تاریخی و گردشگری مستقر می‌شوند، ادامه داد: دانش آموزان همیار گردشگر مسافران را هدایت کرده و راهنمای آنها در بازدید از این فضاها خواهند بود.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.