کرمان؛

عامل تیراندازی و قتل در عنبرآباد دستگیر شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی چند روز گذشته این شهرستان که منجر به قتل دو نفر شده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یوسف سبحانی از دستگیری متهم اصلی تیراندازی های منجر به قتل چند روز گذشته عنبرآباد خبرداد گفت :عدم کنترل خشم آنی در اثر یک اختلاف ساده بر سر آب کشاورزی و دردسترس بودن سلاح این حادثه تلخ را رقم زد.
وی وجود سلاح های غیرمجاز را نگران کننده دانست وافزود:بایستی فرهنگ حمل ونگهداری سلاح در جنوب استان که در بعضی مناطق به یک ارزش تبدیل شده است تغییر نماید تا دیگر شاهد این چنین حوادث هولناکی که منجر به داغدار شدن تعدادی از خانواده ها می گردد نباشیم.
سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:بر اثرنزاع ودرگیری روزگذشته بین دو خانواده در دهستان امجز از توابع شهرستان عنبرآباد بر سر آب کشاورزی طرفین اقدام به تیراندازی به سوی هم می نمایند.
دادستان عنبرآباد افزود:متاسفانه در این درگیری که بر اثر عدم کنترل بر خشم وعصبانیت از سوی اعضای هر دوخانواده رخ داد دونفر به نام های (ع.م)جوان و(الف.ت)میانسال بر اثر عصابت گلوله اسلحه شکاری فوت می نمایند.
وی عنوان کرد:پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار این مرجع قرار گرفت وطی یکسری اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی تیراندازی به قتل به همراه همدستش روز جمعه در ارتفاعات کوه های جبالبارز جنوبی در محل مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام قضائی با اعلام اینکه رسیدگی به این پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد با قوت در حال انجام است تصریح کرد:در این عملیات سه قبضه سلاح شکاری از متهمان کشف و ضبط گردید و متمهان با قراربازداشت موقت روانه زندان شده اند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار