یاسوج؛

حمایت کمیته امداد از هزار و صد بیمار خاص

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای تامین هزینه‌های درمان هزار و صد بیمار خاص، زمین گیر و سخت درمان زیرپوشش این نهاد نیازمند حمایت خیران نیکوکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل کمیته امداد استان با حضور در برنامه بهون مهر صدا و سیمای مرکز استان به تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در هفته اکرام ایتام پرداخت. 

فرید محبی در این برنامه ضمن تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: فضای معنوی، عاطفی و احساسی ماه مبارک رمضان شرایطی را فراهم می آورد که مردم خیر و نیکوکار در امورات خیر پیشقدم شده و فعالیت های خیرخواهانه در این ماه افزایش می یابد.

محبی با اشاره به اینکه اوج برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در هفته اکرام ایتام است، افزود: هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از ۱۵ رمضان همزمان با تولد امام حسن مجبتی(ع) آغاز و تا ۲۱ رمضان همزمان با شهادت پدرایتام حضرت علی (ع) ادامه دارد.

وی به جذب حامی برای بیماران خاص در این ماه مبارک اشاره کرد و ادامه داد: یک هزار و صد بیمار خاص، زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این نهاد برای تأمین هزینه های این بیماران نیازمند حمایت خیران نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۸۰ درصد حامیان و خیران کمیته امداد، خارج از استان هستند، تأکید کرد: تلاش می کنیم که با برنامه ریزی اصولی، آگاهی سازی و اعتمادسازی بین مردم و استفاده از ظرفیت رسانه های استان میزان حامیان بومی را افزایش دهیم.

محبی سرکشی از خانواده های نیازمند، اطعام، افطاری نیازمندان به صورت غذای گرم، افطاری،جیره خشک و جذب حامی برای ایتام را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و از مردم خیر و نیکوکار خواست تا نیازمندان کمیته امداد را در این ماه مبارک دریابند و گل لبخند را بر لبان نیازمندان بنشانند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار برای حمایت از ایتام و یا اهداء نذورات می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات شعبه جمهوری و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۸۹۵۳۲ واریز کنند، ادامه داد: نیکوکاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۰۷۴۳۳۳۴۶۶۸۲ ، ۰۹۱۷۶۲۶۳۸۶۸ و ۰۹۱۷۹۴۰۸۹۱۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.