نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تقویت وحدت و اتحاد رمز موفقیت شیعه و سنی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تقویت وحدت و اتحاد، رمز موفقیت مسؤولان و به ویژه مردم شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان در همایش سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آمریکا، انگلیس و در مجموع دشمنان نظام ما از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین مذاهب، قومیت‌ها و حتی مسؤولان استفاده می‌کنند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: باید همه ما تلاش کنیم با تقویت وحدت و انسجام، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

وی ادامه داد: اعتدال و میانه‌وری باید همواره سرلوحه کار مردم و مسؤولان باشد، نه اهل اسراف باشیم و نه اهل بخل، نه افراط و نه تفریط!

امام جمعه زاهدان بیان کرد: درون استان سیستان و بلوچستان نیروهای امنیتی از جمله سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی و اطلاعات همه برای مردم است و بر علیه مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه در این استان فرقی بین شیعه و سنی نیست و ارائه خدمات در ادارات، بیمارستان‌ها و ارگان‌ها و نهادهای مختلف به هر دو قشر واحد است، گفت: مردم اجازه نمی‌دهند دشمن در بین آنها نفوذ کند.

سلیمان بیان کرد: واگذاری امنیت به مردم جای قدردانی دارد و اینکه مردم با نیروهای امنیتی در سطح استان و مرزها همکاری نزدیک دارند، بسیار ارزشمند بوده و مانند خاری بر چشم دشمنان است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار