کلنگ زنی ساخت یک باب آموزشگاه ۲ کلاسه در کوهدشت

در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندارو مدیر آموزش و پرورش کوهدشت و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان کلنگ احداث یک باب آموزشگاه ۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در روستای کله گاوراه از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهدشت بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امام جمعه شهرستان کوهدشت در مراسم کلنگ زنی این آموزشگاه که با مشارکت خیر مدرسه ساز فاطمه محمودوند به نیابت از فرزندش زنده یاد کاوه کیانی ساخته خواهد شد با تقدیر از عمل خداپسندانه این خیر مدرسه ساز گفت: امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) به ما آموختند که اسلام مکتب بخشش و بزرگواری است.  
 
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های اصلی جامعه هستند، از مردم منطقه خواست برای ساخت مدرسه حداکثر همکاری را داشته باشند.
 
چگنی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان هم زیربنای آموزشی این آموزشگاه را ۱۳۵ مترمربع عنوان کرد و گفت: هزینه ساخت این آموزشگاه دو کلاسه مشارکتی دومیلیاردوچهارصد میلیون ریال برآورد شده است که از این میزان مبلغ ششصد میلیون ریال توسط خیر مدرسه ساز تامین می‌شود.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت هم با تبریک ماه مبارک رمضان و محکوم کردن جنایات داعش در ترور جمعی از هموطنان ایرانی گفت:یکی از بهترین و ماندگارترین اعمال خیرخواهانه ساخت مدرسه است.
 
رضا برخورداری با قدردانی از تلاش‌ها و سرمایه گذاری خیر مدرسه ساز اظهار امیدواری کرد سنت پسندیده و حسنه مدرسه سازی در جامعه بسطو گسترش پیداکرده و به امری مقدس و همگانی تبدیل شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.