کرمان؛

کمک کمیته امداد با ایجاد مشاغل در حوزه صنایع دستی

کمیته امداد با توانمندسازی مددجویان خود در جهت افزایش تولیدات صنایع دستی به توسعه این بخش کمک شایانی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمود وفایی ؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و امام جمعه جیرفت به همراه مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد استان کرمان بازدید کردند.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از زمینه های بسیار خوب در حوزه ایجاد اشتغال پایدار و خالص حوزه صنایع دستی است، گفت: رویکرد کمیته امداد به سمت صنایع دستی رویکردی بسیار مبارک است.
وی به نقش کمیته امداد در توسعه صنایع دستی و ایجاد اشتغال اشاره کردوافزود: کمیته امداد از نظر توسعه و تنوع می تواند به افزایش ظرفیت های حوزه صنایع دستی و ایجاد اشتغال کمک شایانی کند.
وفایی با اشاره به اینکه استان کرمان، استانی بسیار با ظرفیت به ویژه در حوزه صنایع دستی است و تقریبا در تمامی رشته های شاخص صنایع دستی، حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان خود در جهت افزایش تولیدات صنایع دستی به توسعه این بخش کمک شایانی کرده است.
وی از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان برای توسعه همکاری ها با کمیته امداد خبر داد.
حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت نیز در این بازدید اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این نهاد نشان داده که با بودجه های اندک می توان اشتغال های بسیارخوبی را در سطح جامعه ایجاد کرد.
وی نهاد کمیته امداد را یکی از نهادهای تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود: در این نمایشگاه کارهای بسیار خوبی از شهرستان های مختلف عرضه شده که نشان می دهد با تکیه بر تولیدات داخلی می توان خود را از وابستگی به کشورهای خارجی رها کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.