کرمان؛

شناسایی مناطق پرخطر دارای عقرب در جنوب کرمان

در راستای مبارزه با عقرب زدگی در جنوب کرمان شناسایی مناطق پرخطر توسط کارشناسان واحد غیرواگیر و اعلام گزارش و سم پاشی توسط گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی در مناطق پرخطر منطقه در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدرضا محمدی ساردو ،رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه در راستای مبازره با عقرب گزیدگی سه هزار بروشور و سه هزار تراکت و بنر در این منطقه توزیع شده است ، گفت: انتشار مطالب آموزشی در جراید و فضای مجازی، تهیه و توزیع سه هزار بروشور آموزشی و سه هزار تراکت و بنر و آموزش در سطح مساجد و تریبون نماز جمعه توسط تیم سلامت از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه افزایش آگاهی عمومی مردم جنوب کرمان در زمینه عقرب گزیدگی انجام شد.
وی افزود: در راستای کنترل و پیشگیری از عقب گزیدگی نشست هایی با حضور کارشناسان بهداشتی با فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های جنوب کرمان برگزار شد.
محمدی ساردو تصریح کرد: تحقیقات حشره شناسی در مناطق پرخطر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حال انجام است لذا در زمینه حساس سازی و ایجاد تعامل بین بخشی مراکز خدمات جامع سلامت با دهیاران و شوراها جهت بهسازی محیط نشست هایی در فرمانداری و بخشداری شهرستان های جنوب کرمان برگزار شده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار