کرمان؛

13زندانی محکوم مهریه و نفقه در زرند وجود دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت:در مجموع 23زندانی محکوم جرائم غیر عمد ومالی در زندان زرند وجود دارد که از این تعداد 13مورد محکومین مهریه ونفقه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سیدمهدی قویدل گفت:در حال حاضر 356نفر در زندان زرند در حال تحمل کیفر حبس می باشند که از این تعداد 16نفر واجد اخذ کمک از سوی ستاد دیه هستند.

این مقام قضائی تصریح کرد:در مراسم جشن گلریزان ویژه جرائم غیر عمد که همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)در زرند برگزار گردید،خیران زرندی بالغ بر یک میلیارد ریال به زندانیان نیازمند کمک مالی نمودند.

قویدل یادآور شد: هم اکنون 16 زندانی جرائم غیرعمد در زرند با بدهی بیش از 500 میلیون تومان چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی عنوان کرد: امیدواریم زندانیانی که به دلایل جرائم غیرعمد همانند مشکلات مالی، تصادف و ... از خانواده خود دور شده‌اند، روزی با کمک خیران از قید و بند زندان رها شده و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

دادستان زرند تاکید کرد:با توجه به اینکه زندان زرند در حال حاضر در وسط شهر قرار گرفته است و با مشکلات جدی مواجه است،انتقال آن به منطقه ای خارج از شهر ضرورت دارد.

قویدل اعلام کرد:زمین محل احداث ساختمان جدید زندان زرند در منطقه ای در حاشیه شهر تهیه شده است و نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه های دولتی شهرستان در خصوص فراهم ساختن زیرساخت های اولیه هستیم.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: زندانی ، مهریه ، نفقه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.