حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت دوازدهم با توجه به حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش کابینه را تقویت کند

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: آموزش و پرورش حوزه‌ای است که باید به آن توجه لازم انجام شود چرا که حل مشکلات این بخش بر حل معضلات سایر بخش‌ها تأثیر شایانی خواهد داشت.

دولت دوازدهم با توجه به حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش کابینه را تقویت کند
حجت الاسلام یدالله حبیبی دبیر کل جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تشکیل کابینه دولت دوازدهم و رفع برخی مشکلات در کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: دولت فعلی باید با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه است اقدامات لازم را در جهت بهبود کابینه خود لحاظ کند.
 
وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ لازم است که تدابیری در جهت بهبود آن صورت پذیرد، گفت: آموزش و پرورش حوزه‌ای است که باید به آن توجه لازم صورت گیرد چرا که حل مشکلات این بخش بر حل معضلات سایر بخش‌ها تأثیر شایانی خواهد داشت.

حبیبی افزود: این دو حوزه جزء مواردی است که اگر رئیس جمهور نسبت به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشد به تقویت کابینه کمک خواهد کرد.

حبیبی خاطر نشان کرد: در حوزه تولید علی‌رغم ‌تلاش‌هایی که صورت گرفته است نتوانستیم به نقطه مطلوبی دست پیدا کنیم و با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم از این رو لازم است در دولت دوازدهم تجدید نظر لازم در این زمینه صورت بگیرد.
 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار