پور علی گنجی:کارنامه کی روش نشان می دهد او برای فوتبال ما مفید بوده است

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باید بگویم کارنامه کی‌روش نشان می‌دهد که او چه کاری برای فوتبال ما انجام داده و تا به حال با او به نتایج خوبی دست یافته ایم.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرتضی پورعلی‌گنجی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. ما برای اینکه بتوانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم باید بازی‌های تدارکاتی مهمی برگزار کنیم تا بازیکنان حوان تیم ملی با بازی کردن مقابل تیم های بزگ با تجربه تر شوند.
 
وی افزود: امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی همچنان تداوم د اشته باشد و بتوانیم با این حمایت‌ها و بازیکنان جوانی که در تیم ملی وجود دارند در مسابقات جام جهانی به نتایج خوبی دست یابیم.
 
مدافع تیم ملی درباره ماندن کی‌روش در تیم ملی گفت:باید بگویم کارنامه کی‌روش نشان می‌دهد که او چه کاری برای فوتبال ما انجام داده و تا به حال با او به نتایج خوبی دست یافته ایم. معتقدم باید همچنان کی روش را در تیم ملی حفظ کنیم تا مانند گذشته فوتبال مان به عقب نرود.
 
وی در پایان مورد صعود ایران به جام جهانی به عنوان اینکه تاکنون گلی را دریافت نکرده است،بیان کرد: کی‌روش در تیم ملی شرایطی بوجود آورده که تمام بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنندخدا را شکر می‌کنم که تاکنون در این هشت دیدار گلی را دریافت نکرده ایم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.