کرمانشاه؛

درخشش 2 واترپلوییست‌ و مربی کرمانشاهی در رقابت‌های چهار جانبه سنگاپور

جواد عباسی و ارشیا الماسی، 2 قهرمان کرمانشاهی سهم بسزایی در گرفتن عنوان قهرمانی برای تیم واترپلو جمهوری اسلامی ایران داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه گفت: جواد عباسی و ارشیاالماسی، 2 قهرمان کرمانشاهی و شاگردان علی‌ پورمقبلان، مربی ارزنده و با اخلاق کرمانشاهی سهم بسزایی در گرفتن عنوان قهرمانی برای تیم واترپلو جمهوری اسلامی ایران داشتند.

پیمان جاویدان ، با اشاره به پیروزی تیم ملی واترپلو ایران در تورنمنت چهارجانبه سنگاپور، اظهار داشت: تیم ملی واترپلو ایران در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه سنگاپور با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل صربستان قهرمان این رقابت‌ها شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این تورنمنت تیم‌های صربستان و و سنگاپور به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند، گفت: در این دوره ازبازی‌های 2 ترپلولیست‌های از استان کرمانشاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: جواد عباسی و ارشیاالماسی، دو قهرمان کرمانشاهی و شاگردان علی‌ پورمقبلان، مربی ارزنده و با اخلاق کرمانشاهی سهم بسزایی در گرفتن عنوان قهرمانی برای تیم واترپلو جمهوری اسلامی ایران داشتند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار